Бережіть дітей. Як покупки в відеоіграх пов’язані з ігроманією — дослідження
Згідно з новим звітом вчених з англійських університетів Плімута і Вулверхемптона, лутбокси у відеоіграх мають очевидні зв’язки з ігроманією.
Вчені проаналізували 13 досліджень поведінки гравців, які витрачали гроші на лутбокси у відеоіграх і виявили майже у всіх з них чітку кореляцію з ігроманією.
Лутбокси - це платні покупки в відеоіграх, які покращують певні ігрові характеристики, і вони давно є предметом суперечок в різних країнах.
У таких відеоіграх, як FIFA, Overwatch, League of Legends і Hearthstone лутбокси часто купували неповнолітні, і з огляду на непередбачуваність отриманого виграшу це явище хотіли прирівняти до азартних ігор.
У новому звіті вчені заявили, що серед покупців лутбоксов майже 40% дітей, але структурно і психологічно такі покупки схожі на азартні ігри.
У багатьох країнах лутбокси залишаються нерегульованими, хоча деякі держави визнали їх гральним товаром або азартними іграми.
«Ми все більше стурбовані тим, що азартні ігри тепер стали частиною повсякденного життя дітей і молоді... Тепер політики повинні проаналізувати це дослідження, а також дані інших організацій, і вирішити, які законодавчі та нормативні зміни необхідні для вирішення цих проблем», - заявила Зої Осмонд, виконавчий директор організації GambleAware, яка спонсорувала це дослідження.
Нагадаємо, кілька місяців тому влада Німеччини вирішила, що всі ігри з платними покупками повинні продавати з категорією 18+ на території країни. Таким чином в бундестазі хочуть убезпечити дітей від покупки лутбоксів або «інших ігрових предметів».
Наприклад, у футбольному симуляторі FIFA 21 від компанії EA є популярний режим «Ultimate Team», в якому існують внутрішньоігрові покупки. Через це гра може отримати категорію 18+, що стане ударом по її продажам в різних країнах.
Якщо розробники хочуть знизити вікову категорію для своєї гри в Німеччині - вони повинні відключати будь-які внутрішньоігрові покупки.