Британські букмекери придумали, як залучати до азартних ігор більше жінок. І ще більше міленіалів
Нова CEO британської букмекерської контори Entain заявила про розширення аудиторії азартних ігор. У компанії анонсували розробку технологій, які дозволять залучати до гемблінгу більше жінок і міленіалів.
Головний виконавчий директор британської букмекерської контори Entain Plc Джетте Найгаард-Андерсен заявила, що компанія планує залучати до азартних ігор більше жіночої аудиторії.
У Entain Plc розробляють відповідні технології, враховуючи просування безкоштовних ігр та казуальних ігор, а також зміна ігрового часу.
«Якщо сьогодні можна сказати, що ми орієнтовані на чоловіків у нашій пропозиції продуктів, особливо через ставки на спорт, бінго — це область, в якій набагато більше жінок», — пояснила Найгаард-Андерсен.
За її словами, міленіали також можуть бути зацікавлені в тому, щоб робити більше ставок на кіберспорт.
Після того, як Джетте Найгаард-Андерсен обійняла посаду CEO Entain Plc, керівниками двох найбільших букмекерських контор Великої Британії виявилися жінки: голова компанії Bet365 Деніз Коутс є найбагатшою жінкою Великої Британії.
Нагадаємо, раніше компанія Entain відкинула пропозицію про поглинання з боку однієї з найбільших гемблінгових корпорацій Лас-Вегаса MGM Resorts International.
Сума угоди — $11 млрд, але в Entain заявили, що така пропозиція «недооцінює компанію і її перспективи».
Готельно-розважальний комплекс MGM Grand є партнером Entain зі спільного підприємства Roar Digital, яке володіє гральним центром BetMGM. Центр запустили у 2018 році з інвестиціями в $200 млн. Влітку 2020-го сума інвестицій зросла до $450 млн.