У Великій Британії обмежили рекламу азартних ігор у мережі. Що сталося?
Рада з азартних ігор Великої Британії прийняла рішення про захист неповнолітніх користувачів від реклами азартних ігор онлайн. Рішення стосується прихованої реклами ставок на спорт у мережі.
Кілька тижнів тому прем'єр-міністр Великої Британії заявив про заборону реклами букмекерських контор на спортивній формі футболістів.
Тепер у межах боротьби з ігровою залежністю влада країни вирішила обмежити рекламу азартних ігор в інтернеті.
Рішення націлене на захист неповнолітніх користувачів, яким заборонено грати в азартні ігри за законом.
Тепер спортивні клуби не зможуть розміщувати заклики до дії або посилання на сайти з азартних ігор в повідомленнях, які не помічені як реклама. Це стосується різних пропозицій з бонусами і коефіцієнтів на спортивні ставки.
Однак, рішення не поширюється на легальні рекламні повідомлення, оскільки вони можуть бути націлені на дорослу аудиторію.
Крім цього, члени Ради попросили британське представництво Twitter і Facebook ввести вікові обмеження для всієї реклами азартних ігор на своїх платформах.
Влада Великої Британії планує зробити так, щоб реклама азартних ігор у соцмережах була орієнтована лише на користувачів старше 25 років.
«У наших нових правилах чітко викладені стандарти, які повинні виконувати від футбольні клуби при розміщенні рекламних матеріалів про азартні ігри в соціальних мережах, і ми з нетерпінням чекаємо їх застосування на практиці найближчим часом», - заявили представники Ради.