Відповідальний гемблінг. В Україні підписали меморандум про рекламу азартних ігор

19 жовтня 2021, 11:43
Новини компаній
Реклама азартних ігор (Фото:bookmaker-ratings.com.ua)

Реклама азартних ігор (Фото:bookmaker-ratings.com.ua)

Автор: Кирил Савин

Члени Всеукраїнської Ради Гемблінгу (UGC) підписали меморандум про рекламу азартних ігор. Серед підписантів — 11 ліцензійних операторів азартних ігор.

«Є багато способів донести інформацію про свій продукт, і якщо всі білборди будуть рекламувати азартні ігри — це може спричинити деякі наслідки, створить втому від реклами. У результаті сфера не отримає очікуваного ефекту з залучення клієнтів», — розповідав в інтерв'ю НВ Азарт голова Всеукраїнського союзу розвитку букмекерства Михайло Коваль.

Відео дня

Для дотримання вимог з реклами азартних ігор нещодавно члени UGC підписали меморандум, покликаний контролювати просування послуг грального бізнесу онлайн та офлайн.

Меморандум підписали 11 ліцензованих організаторів азартних ігор, серед яких Parimatch Ukraine, Shangri La Kyiv, Slots City, First, PIN-UP.UA, Cosmolot, «Волна 4444», PokerMatch Ukraine, FavBet, GGPoker та VBET.

«Меморандум є документом спільного регулювання та саморегулювання, не створює нових законодавчих норм та визначає загальний підхід до визначення форматів розміщення реклами та/або спонсорства. Він є підтвердженням намірів підписантів дотримуватись визначених у ньому правил», — заявили представники UGC.

Новий меморандум забороняє рекламу азартних ігор:

  • на радіо та телебаченні в період з 06:00 до 23:00;

  • на товарах (зокрема, одязі), призначених переважно для осіб молодше 21 року;

  • в місцях проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, які не досягли 21-річного віку;

  • на веб-сайтах, що містять інформацію або матеріали порнографічного характеру, елементи жорстокості, сцен насилля/катування, приниження честі та гідності, цинізму, вживання наркотичних засобів, закликів до расової чи міжнаціональної ворожнечі.

У рекламних матеріалах про азартні ігри також має використовуватись текст-попередження: «Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри», площа якого має бути не менше 15% від загальної площі реклами.

Окрім цього, у спонсорських роликах не допускається зображення процесу послуги або імітація такого процесу (натискання на кнопки, тримання фішок у руках, обертання рулетки, розміщення ставок), процесу висипання/вручення та іншого динамічного руху грошей, монет, банківських карт, банківських металів.

Сторони-підписанти домовились не використовувати під час розміщення спонсорських матеріалів гіперпосилання (QR-коди) в межах спонсорської інформації. А бренд та найменування організатора азартних ігор має становити не більше 40% від загального обсягу спонсорського матеріалу.

Меморандум діятиме до 31 грудня 2025 року, а його тримачем виступатиме UGC.

Показати ще новини
Радіо NV
X