Як проходить легалізація азартних ігор в Україні

Детальніше
Кількість виданих ліцензій:
40
Сума надходжень до бюджету:
1700 млн
грн

Віртуальні Gucci та Dolce&Gabbana. Експерти оцінили потенціал ринку розкоші метавсесвіту

17 листопада 2021, 13:27

За даними аналітиків компанії Morgan Stanley, ринок дорогих товарів у метавсесвіті може досягти $50 млрд у найближчі 10 років.

Експерти компанії зазначають, що вже сьогодні у відеоіграх, створених за принципом метавсесвіту, люди витрачають величезну кількість коштів на віртуальні предмети.

Відео дня

Окрему нішу на цьому ринку можуть зайняти елітні бренди, які вже виробляють свою віртуальну продукцію.

Наприклад, нещодавно компанія Balenciaga, яка входить до складу французької корпорації Kering KER, почала продавати «cкіни» персонажів у популярній грі Fortnite за ціною 1000 V-доларів, що еквівалентно приблизно $8 доларам.

Інший лакшері-бренд Gucci, що також належить Kering, продав цифрову версію своєї сумки Dionysus на платформі онлайн-ігри Roblox за 350 000 Robux або близько $4100. При цьому реальну сумку Gucci можна купити за $3400.

У зв’язку з цим, аналітики Morgan Stanley вважають, що подібні виробники елітних речей можуть почати поширювати свою продукцію у метавсесвіті так само, як і у реальному світі.

За їхніми даними, до 2030 року обсяг цього ринку може досягти $50 млрд, що збільшить прибуток усієї галузі на 25%.

Паралельно з цим розвивається ринок не взаємозамінних токенів NFT. Як уже писав НВ Азарт, NFT — це колекційний цифровий актив, який був розроблений на основі блокчейн-технології Ethereum у 2017 році.

Нещодавно компанія Dolce&Gabbana продала 9 своїх NFT за $5,7 млн, і в Morgan Stanley оцінюють потенціал цього ринку в $25 млрд. Весь ринок NFT до 2030-го, на їхню думку, коштуватиме близько $300 млрд.

Нагадаємо, згідно з нещодавнім звітом консалтингової компанії McKinsey, обсяг продажів старих елітних годинників складав $18 млрд у 2019-му, і складе понад $30 млрд у 2025-му.

У той же час, головні виробники подібних годинників — компанії Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet та Richard Mille — продовжують випускати рідкісні лімітовані серії своїх моделей.

«Ринок вживаних годинників, як і раніше, дуже схожий на Дикий Захід. Існує безліч платформ з продажу годинників, клієнти яких не знають, у кого вони їх купують. Такі платформи не можуть гарантувати справжність і справність годинника», — заявив генеральний директор сайту з колекціонування годинників Hodinkee Тобі Бейтман.

Показати ще новини
Радіо НВ
X