Золоте дно. Скільки телебачення США заробляє на рекламі букмекерів
За даними аналітичної компанії Nielsen Ad Intel, тільки за перший квартал 2021 року американська букмекери заплатили близько $154 млн за рекламу на локальних телеканалах.
Після розширення легалізації азартних ігор в США в 2018-му ринок реклами букмекерських контор і онлайн-платформ для ставок виріс у декілька разів.
Згідно з новим звітом Nielsen Ad Intel, в першому кварталі 2019-го американські телеканали заробили на рекламі букмекерів приблизно $10,7 млн.
У першому кварталі 2021-го цей показник зріс до $154 млн. За показником витрат на рекламу лідирують компанії FanDuel ($57,7 млн), DraftKings ($43,6 млн), BetMGM ($24,9 млн), BetRivers ($9,3 млн ), Betfair ($6,7 млн), PokerStars ($5,8 млн).
В Американської ігровий асоціації також повідомили, що з січня по березень 2021 року валовий ігровий дохід (GGR) від азартних ігор онлайн склав $784,5 млн. Це на 645% більше, ніж у першому кварталі 2019 року.
Загальна виручка букмекерів після виплати виграшів своїм користувачам склала $961,1 млн.
Нагадаємо, станом на сьогодні онлайн-ставки на спорт легалізовані в п'ятнадцяти штатах США. У семи інших штатах можна поставити гроші на спортивні матчі в наземних букмекерських пунктах.
Ще п'ять штатів за останні кілька років повністю легалізували азартні ігри онлайн, включаючи інтерактивні ігрові автомати і настільні ігри.