Київське Динамо першим в світі буде продавати NFT-квитки на матчі
З наступного сезону футбольний клуб стане першим в світі, хто буде продавати токени NFT у якості квитків на матчі. В Динамо вважають, що скоро всі клуби будуть використовувати NFT у якості квитків і колекційних активів.
«Токенізація легендарного київського клубу, оголошена нами на початку 2021 року — не данина моді і не гонитва за хайпом. У нас є грунтовно прорахована стратегія і чітка мета — протягом двох наступних років зробити кращий клуб України технологічним лідером футбольної Європи», — заявив віце-президент і глава департаменту з питань інновацій Динамо Марк Гінзбург.
За його словами, починаючи з наступного року багато професійних клуби в різних видах спорту будуть використовувати NFT у якості квитків і колекційних активів. Керівництво Динамо планує зробити це першими в історії.
Нагадаємо, NFT або non-fungible token — це колекційний криптовалютний актив, який був розроблений на основі блокчейн-технології Ethereum в 2017 році.
Суть NFT полягає в тому, що разом з будь-яким товаром покупець отримує унікальний набір символів, який гарантує його цінність. Кожна NFT-угода потрапляє в спеціальний реєстр, тому у користувачів є гарантія того, що вони мають оригінал віртуального об'єкта.
Продаж NFT-квитків на матчі Динамо і колекційних фан-токенів має початися в кінці червня 2021-го.
Купити їх можна буде на сайті криптобіржі Binance NFT Marketplace за підтримки блокчейн-компанії Moonwalk, яка стала партнером Динамо у створенні колекційних токенів.