Як проходить легалізація азартних ігор в Україні

Детальніше
Кількість виданих ліцензій:
40
Сума надходжень до бюджету:
1700 млн
грн

«700 разів за один матч»: у Великій Британії розгорається скандал з рекламою букмекерів у футболі

8 червня 2021, 20:00

Представник Університету Глазго нарахував 716 проявів реклами букмекерів під час одного футбольного матчу. Ці дані використали в документальному фільмі про заборону подібної реклами під час трансляцій.

Дісскуссія про заборону реклами бетингових компаній під час футбольних трансляцій у Великій Британії набирає нових обертів.

Нагадаємо аргументи сторін: адепти заборони вважають, що реклами букмекерів в футболі дуже багато, і це згубно впливає на ситуацію з ігроманією. Представники футбольної ліги кажуть, що така заборона призведе до банкрутства деяких команд, а у владі не знають, який зв’язок реклами з ігроманією.

Відео дня

У новому документальному фільмі про вплив бетингових компаній на спорт, доктор Робін Айрленд з Університету Глазго заявив, що в матчі між Ньюкасл Юнайтед і Вулверхемптон Уондерерз за допомогою спеціальної технології йому вдалося нарахувати 716 випадків реклами букмекерських контор. В середньому, це показ близько шести логотипів бетингових платформ на хвилину.

У цьому ж фільмі колишній керівник шотландських консерваторів Рут Девідсон закликає до «радикального переосмислення» відносин між спортом і ставками. Раніше вона називала гральну індустрію «паразитом», який захоплює футбол.

Попри те, що телемовці погодилися добровільно обмежити рекламу букмекерів під час вечірніх трансляцій, нове дослідження Айрленда доводить постійну присутність гральних брендів на щитах полів, формі футболістів тощо.

Девідсон також взяла інтерв'ю у члена парламенту Джона Уіттінгдейла, який керує діяльністю азартних ігор в Департаменті цифрових технологій, культури, ЗМІ і спорту. Політик підтвердив, що азартні ігри онлайн створили нові проблеми для громадської охорони здоров’я.

В той же час Уіттінгдейл заявив, що обмеження реклами букмекерів в футболі малоймовірне, оскільки немає достатньої кількості доказів зв’язку цієї реклами з розвитком ігрової залежності серед глядачів.

У документальному фільмі «Гральна залежність від футболу» також йдеться про те, що щорічний внесок гральних компаній в бюджет футбольних клубів становить близько 100 млн фунтів-стерлінгів і ще 200 млн фунтів витрачається на мовлення.

У британській раді зі ставок та ігор також говорять про те, що не існує наукових доказів зв’язку реклами букмекерів і ігрової залежності.

Однак, в британській клініці з лікування ігроманії Sporting Chance заявляють, що азартні ігри витіснили наркотики і алкоголь, та стали найпоширенішою залежністю серед професійних спортсменів, які звертаються за лікуванням.

Показати ще новини
Радіо НВ
X