Як проходить легалізація азартних ігор в Україні

Детальніше
Кількість виданих ліцензій:
40
Сума надходжень до бюджету:
1700 млн
грн

Gucci і Louis Vuitton задешево. Чому зростає попит на вживані розкішні товари та хто їх купує

7 грудня 2021, 20:45

Вторинний ринок товарів розкішних брендів оцінюють у $37,2 млрд. Компанії, які продають ці товари, набирають популярність.

За даними консалтингової компанії Bain&Company, у 2021-му ринок уживаних предметів розкоші оцінюється в $37,2 млрд. Це на 65% більше, ніж у 2017 році.

Під «предметами розкоші» експерти розглядають сумки, одяг, прикраси та годинники від елітних світових брендів.

Відео дня

З огляду на популярність такого типу товарів на ринку з’являються платформи з перепродажу дорогих речей, які гарантують користувачам справжність продукції та безпечність угоди.

Деякі з розкішних брендів самостійно інвестують у подібні платформи. Наприклад, нещодавно корпорація Kering, до якої входять компанії Balenciaga, Bottega Veneta, Gucci, Alexander McQueen, Yves Saint Laurent та інші, інвестувала у платформу з перепродажу розкішних речей Vestiaire Collective.

А в 2018 році інтернет-магазин Watchfinder, який спеціалізується на продажу старих дорогих годинників, був куплений компанією Richemont, якій належить бренд Cartier.

У Bain&Company також підрахували, що до 2025 року 70% аудиторії роздрібного ринку предметів розкоші складуть багаті міленіали та представники покоління Z, які перебувають під впливом TikTok, Twitter або Instagram і які не бояться робити покупки в інтернеті.

Раніше представники консалтингової компанії McKinsey повідомляли, що обсяг продажів старих елітних годинників склав $18 млрд у 2019-му, і складе понад $30 млрд у 2025-му.

В той самий час, головні виробники подібних годинників — компанії Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet та Richard Mille — продовжують випускати рідкісні лімітовані серії своїх моделей.

«Ринок старих годинників, як і раніше, дуже схожий на Дикий Захід. Існує безліч платформ з продажу годинників, клієнти яких не знають, у кого вони їх купують. Такі платформи не можуть гарантувати справжність і справність годинника», — заявив генеральний директор сайту з колекціонування годинника Hodinkee Тобі Бейтман.

Серед найпопулярніших платформ з продажу елітних годинників сьогодні — німецькі Chrono24 та Watchmaster, швейцарська Chronext, британська Watchfinder, американська WatchBox та інші.

Показати ще новини
Радіо НВ
X